Wednesday, October 29, 2008

What's New #2

Γεια και χαρά!
Στο ψητό:

>On the Rise

Οι On The Rise "εδρεύουν" στο Long Island της Νέας Υόρκης και η κυκλοφορία του Burning Inside έγινε το 2002 από την I Scream Records.Παίζουν μελωδικό hardcore που προσωπικά μου θύμισε έντονα σε πολλά σημεία τους Comeback Kid αλλά και τους Trust In Few με αρκετά,ωστόσο,beatdown σημεία.Πιστεύω όσοι γουστάρουν CBK,Rise Against,Trust In Few,Ignite και πάει λέγοντας θα το εκτιμήσουν.



Κατεβάστε το εδώ!



>Slumlords

Αρκούν 3 λέξεις: Old School Hardcore.
Οι Slumlords είναι απο τη Βαλτιμόρη και ΟΧΙ απο τη Νέα Υόρκη.Επαναλαμβάνω ΟΧΙ απο τη Νέα Υόρκη.Το τονίζω γιατί με το που έβαλα να ακούσω το ομώνυμο cd τους του 2004 μου ήρθε στα μούτρα κατευθείαν το όνομα των Agnostic Front και κυρίως των πιο πρόσφατων κυκλοφοριών αλλά με πολύ πιο hardcore προσέγγιση.Το "Our Worst Enemy" θα σας πείσει.Έρχεται το "Time To Drink" στο ρεφραίν του οποίου άκουγα positive ήχο,όπως άλλωστε και στο "Walking The Dog".Και λέω τι μου θυμίζει;...Μα φυσικα!Τους H2O που..τι σύμπτωση;Είναι Νεοϋορκέζοι!"Hardcore Eviction Crew"?Κομμάτι βγαλμένο απο τους Warzone.Στο σημείο αυτό έπρεπε να επιβεβαιώσω οτι οι Slumlords είναι απο τη Baltimore.Κι όμως είναι.
Εν τέλει οι Slumlords οι οποίοι βέβαια για να είμαι απόλυτα συνεπής έχουν στοιχεία (τα καλά φυσικά) κι από άλλες μεγάλες Hardcore μπάντες οπως π.χ. και οι Blood For Blood,είναι μια μπάντα που προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους τους φίλους του Hardcore και είναι πράγματι από τα καλύτερα που έχω ακούσει τελευταία.






Το ομώνυμο cd του 2004 καθώς και το On The Stremph! του 2006 βρίσκονται διαθέσιμα εδώ κι έδω αντίστοιχα.

>Wisdom In Chains

Η μπάντα αυτή από την Πενσιλβάνια κυκλοφόρησαν το ομώνυμο cd τους το 2003 και από τότε έχουν κυκλοφορήσει 2 ακόμα CDs και ένα EP.Δείχνουν να έχουν επιρροές από πολλά στύλ.Σίγουρα επηρρεασμένοι απο Ryker's,Death Before Dishonor αλλά και με πολλά στοιχεία ακόμα και από stoner/rock n roll δίνουν στο hardcore τους μια πιο heavy χροιά.Κατα τη γνώμη μου αξίζει και με το παραπάνω μια (τουλάχιστον) ακρόαση.




Wisdom In Chains




Die Young



Vigilante Saint EP



Myspace

Υ.Γ.Ευχαριστώ τον φίλο που μου υπέδειξε τις παραπάνω μπάντες.You know who you are!

No comments :